tisdag 27 november 2007

Den enda bilden med en någorlunda skärpa från Honning & Flora, det var så trångt att man gick i en slingrande kö så det var omöjligt att fota här. Men det var helt underbart fint och massor med saker som man vill ha. Köpte lite men skulle gå in igen för att köpa mer men då var det så tjockt med folk att man tog sig inte någonstans så jag vände och gick ut igen. Man skulle nog ha åkt hit dagen innan som jag tror att jag gör till nästa år om jag kommer dit! Träffade Marie (http://vitaranunkler.blogspot.com) utanför butiken med små påsar!!!

4 kommentarer:

"M" sa...

Ja vad säger man...så många härliga bilder...man önskar ju man hade vart där....du har pyntat så fint...mvh "M"

Karin( Myrtenochsilver) sa...

Blev du inte helt ha galen när du var där, det ser ju så fint ut så man ryser. Det är så himla synd att jag bor så långt bort ifrån dessa härliga ställen. Men jag fick ju se dessa fina bilder iallafal, Tack!
Kramar Karin

Makalösa Malin sa...

Åh,ska ockå åka dit hade jag tänkt! var i Helsingör på min födelsedag i sept & lyckades att släpa en hem en betongMadonna (big one) därifrån...gissa om jag slet..men det var det värt..nu finns hon här!
Fin blogg!;-)
Solisar Malin

Anonym sa...

Bravo pour votre décoration,tout est beau,magnifique,votre blog est super.
Tout ce que j'aime est dans ce blog !!!!Je reviendrai vous voir,continuez a nous montrer vos merveilles !!!
Bonnes fêtes de NOEL.
A bientôt. BRIGITTE