lördag 19 januari 2008



...på min köksvägg...

8 kommentarer:

Tema sa...

Your idea of painting this delicious recipe is excellent!! and it's so beautiful!!

Anonym sa...

I must say that your home is absolutely stunning;)I love every detail of it and it gives me lots of inspirations. Thank you for your beautiful pictures:)

Anonym sa...

Your blog is also my daughter´s favourite:)She lives in The Netherlands and she has her own blog: www.icepuppet.blogspot.com
It is very nice blog too, so if you have time to visit there it would be fine:)(As you can see,mother is advertising:)

amanda sa...

How lovely and peaceful! I am in love with your beautiful home! What wonderful ideas you have. Your photographs are a great escape from my "in-between home." Thank you for sharing!

Amanda

Joanna Goddard sa...

i LOVE your gorgeous home. thank you so much for the inspiration!

Bitte sa...

Åh vilka underbara bilder, satt och hoppade lite bland bloggar för att få lite inspiration (bättre än inredningstidningar)och hamnade på din veranda.Var bara tvungen att skicka en kommentar på de mest underbara bilder jag sett på länge. Så vackert med allt det vita ,med texten och fönstret.
Det var precis vad jag behövde.
Ja det är knappt att orden räcker.
Många kramar och tack för underbar inspiration/Bitte

Anonym sa...

vilket underbart hem du har. blir såå avundsjuk :)
Tack för inspirationen detta gav mig...satte verkligen grillor i huvudet på mig och min man! Har pratat länge om att göra om i köket och nu blir det nog äntligen av! Tusen Tack!

Line Elisabeth sa...

Heisann.
Kjempekoselig å "komme hjem til deg" og ditt magiske hus..jeg synes derere har det virkelig vakkert,og jeg følger ivrig med på Bloggen din..jeg leter etter samme oppskrift på veggen med Creme Brulee..har du kjøpt denne som ferdig sjablong..i såfall hvor kan jeg kjøpe denne+??
Koz deg i helgen.
Klem fra Line