tisdag 25 mars 2008


Utsikt från dushhörnan!

4 kommentarer:

My lovely cottage sa...

Your bathroom has turned out gorgeous!! I wish you and your family lots of happy hours to spend in there. take care, yvonne

Tusenfröjd sa...

Wow. så fint! Jag har inte nog med ord så vackert det är. Nu blir jag allt sugen på att göra om vårt badrum:-) Ha en underbar kväll/ Liv

Anonym sa...

Åh vad jag älskar din "förvaringsvägg"! Den är så fin och jag skulle så gärna vilja öppna en låda för att ta fram den väldoftande tvålen. Sen öppnar jag skåpet och tar fram det stora fluffiga badlakanet innan jag kryper ner i ett avslappnande varmt bad. Bara jag och naturen utanför fönstret... Fy och usch vad sotis jag känner mig just nu!!

Behindabluedoor sa...

Hei, hei...
Endelig fant jeg din blogg via en annen :)))
Jef falt totalt for badet ditt når jeg så det i et interiørblad i sommer.
Jeg har lett og lett for å finne det igjen helt til nå på Søndag så fant jeg det hos skøna hem sine nettsider.
Jeg måtte jo bare publisere noen bilder på bloggen min.
Jeg er på inspirasjons jakt på bad ettersom vi skal bygge nytt bad.
Ditt bad er en stor inspirasjon :)))
Jeg har så veldig lyst på slikt et vindu inn til dusjen men siden min mann er snekker av yrke så mener han at dette ikke er praktisk og at det vil råtne pga fuktskader.
Jeg vil gjerne prøve og overbevise han og lurer på hvordan dere løste dette praktisk sett????

Blir glad for svar ;)

Godt Nytt År.
Legger meg som følger så jeg finner veien tilbake.
Klemmer