onsdag 14 juli 2010

Sommarmarknad



Nu mina vänner så kommer det att bli en av sommarens finaste marknader i Östergötland. Mina goda vänner Björn och Marcus har samlat mängder av möbler och saker till denna dag. Så har du möjlighet att åka, missa den inte!

Här kommer en inbjudan


Sommar Marknad

Nu har vi fyllt vårt stall till höjden och bredden, med härliga gamla möbler, sköna inredningsdetaljer och växter.

Lokala matprodukter kommer att finnas till försäljning som ägg och produkter från ett getostmejeri.

Vår största marknad någonsin

Söndag 25/7 klockan 11 – 17

Billa, Gammalkil


Kaffeservering i trädgården

Ta gärna med vänner och bekanta


Vill du ha en vägbeskrivning eller har andra frågor, är du välkommen att maila oss på bjorn.f.larsson@telia.com

eller ring 0760-265770

Varm välkomna!

Björn & Marcus, Malena



14 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Den där Björn & Marcus, kors va mycket vackert de har, både i sitt eget hem och så loppisen, bara sånt folk vill ha ju! Fasen va jag önskar jag hade möjlighet att vara där...... Varma sommarhälsn fr Nordingården

OlgaA sa...

NÄHÄ!!!!!!!!!!!!!!! Malena!!! Den Malena!! Blocket!!! Gud va världen är LITEN!!!! Jag som läser dig här och kommenterar, kom i kontakt med dig ang. marknaden.. Som inte kan komma trots tjatet via mejl med alla frågor? Det är jag ;0)

Tycker fortfarande synd om mig som missar sådan fin marknad!!! Fy så tråkigt!

Kram/OLg@

Ett Vitare Hem sa...

Åh vart i Östergötland finns de? Vill så gärna åka ner då....
Ha en underbar eftermiddag!
Kramis/LenaS

Sussi / Sussinghurst sa...

Ohhhhhhhhhhhhh, suk :-(

♥ Fyra årstider sa...

Vi bor nästan grannar..vilken tur för mig. Skämt å sido en mil har jag nog. Vad kul. Man skulle behöva släp är jag rädd..för gud vad mycket fint de brukar ha.
Kram Lotta

Unknown sa...

Hej

Vad roligt det skulle va, sambon säger att nu får jag inte åka runt så mycke. Jag drar hem så mycke saker.

Ha det bra

KRAM

Lilla Trollbacken sa...

Hej Marie!
Åh den som ändå kunde åka, men det är lite långt tyvärr!
Hoppas att allt är bra med dej och din familj!
Kram
Gabrielle

Marita sa...

Å vad jag blir avundsjuk på alla som kan åka dit!! Vi har tre små barnbarn här då...de är inte särskilt roade av den typen av shopping...suck! Sååå mycket fint...så mycket som jag vill ha!
kram, Marita

linnea-maria sa...

Men gud!!! Åh gud!!! Allt precis allt jag såg på bilden vill jag ju ha.....Tänk om jag vetat, bott inärheten..åh....Tänk om jag var rik som ett troll..tänk om.../Therese

Kjeruben sa...

Ååååå.... men det så alt for langt å reise :-(
Herlige bilder av mykje lekkert var det uansett!

Fortsatt god sommer!
:o)

Loppe sa...

Åååååhhhh... kan ikke komme til Sverige på søndag ... aj aj aj aj

Håber det går super bra med salget

Kram
Loppe

Önskedrömmar i hvitt sa...

Tjohooo!!!!
Ibland måste man ha tur för just den helgen ska vi vara på torpet i Östergötland!!! Jag har redan mailat och fått vägbeskrivning. Vet du någon bra bank i närheten som man kan råna (skämt åsido...;)) för jag tror nog att min budget inte riktigt räcker till för allt jag skulle vilja ha.
Kanske ses vi därm
kram Maria
PS! Tack för tipset!!!

vosgesparis sa...

Enjoy all the fine loppis and the summer ;)
desiree

Alberte sa...

Kjære Marie.
Huset ditt er min største inspirasjon. Jeg har studert hver detalj i alle interiørmagasiner som har vist ditt kjøkken og ditt bad.
Du og ditt hjem er forbildet.
Takk.
Klem, Jannicke