onsdag 10 augusti 2011

Gotland och Furillen

7 kommentarer:

Millas hem sa...

Var på Gotland för många år sedan på en cykelsemester. Blev verkligen förälskad i Gotland! Ljuvligt vackert!

Kram kram

StrandviksVillan sa...

Vi var där för endast två veckor sen... Längtar tillbaka! Fast nästa gång åker vi utan barn - alltså om sisådär tio år :)
Verkligen underbar ö!

Min Svägerska och Jag sa...

Vilken bild, underbar. Är den från Furillen?

Vi har varit på gotland 2 sommrar i rad och jag gillar det mer och mer.
Kram Linda

Vitt hus med svarta knutar sa...

Gotland är underbart vackert! Det var också en otroligt vacker bild du bjuder på.

Kram,
Regina

G:a Affären sa...

Dessa underbara platser är alltid något att minnas och längta tillbaka till. Har du semester?

Anna sa...

Häftiga bilder! Gotland är otroligt häftigt! Jag är så glad att jag bor där! Ha en strålande dag fina du!

FORMELLE DESIGN sa...

Gotland är så underbart! Vill verkligen åka dit nästa sommar.

Må så gott!

//Johanna