måndag 14 januari 2013

Formex


Efter lite ledighet så är det åter dags för en massa jobb igen. Det är alltid lika spännande att fylla kalendern med nya spännande uppdrag och hem. Nu åker vi till Stockholm några dagar där både mässan och möten ska hinnas med. Ett späckat schema men också väldigt kul! Först pressfrukost på torsdag morgon sedan blir det att springa runt för att ta del av alla nyheter på mässan.
Ha det gott!

Tips!
Jag finns på instagram som mariedelice om du vill följa mig där! Även bymildred finns där, där vi visar inspiration och vad som händer bakom och framför kameran.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Marie du skrev på din Facebook för ett tag sen att du sett ett annat drömhem nära där du bor, och att du gärna köpt det om det blev till salu, skulle gärna vilja Veta vart detta hus låg? Med vänlig hälsning, Petra

Anonym sa...

Skriv mera.
Jag älskar dina bilder.
Ann

Linnéa sa...

Jag har just hittat din blogg. Jag har tuppat av. Det är för mycket fint på en gång. Jag klarar inte av det.:)

Anonym sa...

The art of adore... is largely typically the art of persistence.
jaket kulit pria ala ariel noah di toko
jaket kulit anti jamur dari banjarmasin
jaket kulit asli bermutu di denpasar
model jaket kulit bordir
toko jaket kulit