onsdag 6 mars 2013


Man skulle kunna tro att jag glömt bort lösenordet för att komma in på min blogg....men det gick den här gången med! Vet att jag inte är den flitigaste här men det har sina förklaringar såklart. Otroligt mycket jobb och den lilla tid man har över vill jag ha med min familj så därför blir det väldigt sällan några inlägg här. Nu åkte kameran fram iallafall och jag fick äntligen till ett litet snabbt inlägg. Vi jobbar på med reportage, inreder showroom och plåtar katalog. Och så finns jag på instagram också som mariedelice och det är ju så snabbt och enkelt där. Plåta med mobilen och vips med ett litet knapptryck så är bilden upplagd. Smidigt och bra för en som mig.
Ha det gott och kram

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ja man smäller av lite grann så snyggt är det!!!!

Ha en fin dag

Eva

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !
Håller med ovastående ! :)
Så Snyggt!
Sånrätta prioriteringar :)

Ha en fin vecka och vår !
Annars tipsar jag även om att kunna blogga via mobilen.
Det gör jag också .
Så smidigt !

Ha det gott ! Kram

Millas hem sa...

Heeelt ok för mig! Är likandan själv!=) Sluta inte visa dina fantastiska bilder bara!! Så är jag nöjd!=)))

Ha en fin dag!

Kram Camilla

Annas skattkammare sa...

Du har det så fint!
Kram Anna

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, så fint med alla stråhattar och så fina korgar. Nu blev det sommar och bad feelings här

Kram Teres

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Å så fina bilder helt underbara stråhattar och korgar.
Kram

kråke sa...

Men när du gör inlägg så gör du det med glans:))) Underbart vackert:)

kram kråke

sagolika sinnen sa...

Hej! Va kul o se bilder från ditt fina hem. Jag vet tiden är knapp och det ska vara kul o inte ett måste. Underbara hattar o väskor!!!!
Kram Caroline

Mia Gunnemyr sa...

Hej :) Så fina strandväskor!! Vet du vart jag kan få tag på dem? Vänliga hälsningar Mia Gunnemyr

Lilith sa...

Underbara bilder!
Tidsbrist är ett känt fenomen, den är det svårt att komma ifrån tyvärr...
Ha det så bra i alla fall! :)

Stenmur & Gärdsgård sa...

Kram på dig!

Ååå vad fin grå nyans du har på väggen! Fantastiskt fint, som alltid.

Stor kram!
Malin

Gabiella sa...

Åh så fint det ser ut! Härligt med väskorna och stråhattarna=)

Linda sa...

Sending you a big bouquet of warm wishes for a spring filled with joy! Love your blog.
Hugs,
Linda at Beautiful Ideas

lies anggie puspita dewi sa...

Hello my loved 1 ! I like to say the fact that submit is awesome, nice published and emerge along with nearly all significant infos. I'd just similar to to appear alot morecertainly an improbable and helpful bit of specificsthat you shared this handy knowledge along with us. Please stay us around day similar to this. Thank you for sharing

davia leather
new game kids
toko jaket kulit murah di garut
jaket kulit asli domba
jaket kulit jakarta
jaket kulit
abwaba
permainan terbaru
layali store
permainan games memasak
permainan memasak sara
permainan games barbie
tozca leather