måndag 25 februari 2008

Spolhandtag på toastolen!

8 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Riktigt snyggt med sådant handtag, I like !!!

;)

hemtrevnad marie sa...

Hej Marie!!! finns det verkligen så fina toalettstolar???!!! Nu blir jag avundsjuk igen.....Ska verkligen bli kul att se hela badrummet!!
Kram från Marie

Sagalisa sa...

Det där gillade jag!!!!Såå snyggt o såå sotis jag blir...Anna

Anonym sa...

C'est la classe! Have a good week. Anne

Mamma C sa...

Ja, det var snyggt med detta handtag på toalettstolen

Anonym sa...

HeJ!

Jättefint jag hoppas på fler bilder. Jättesnyggt handtag på toan.

//Carola

Jessika sa...

HÄRLIGT!

Ert badrum kommer att bli något i hästväg. Jag tycker jättemycket om era skåp m.m.

Mycket inspirerande. Min man är nog lite rädd för alla ideér som jag får............

jessika på bloggen GULA VILLAN

Anonym sa...

Du är verkligen en favorit. Helt underbar blogg, fantastiska bilder. Jag har dej som länk under min blogg, hoppas du inte har något emot det.